lång dag.

Sjukt trött efter en lång dag.. Klev upp imorse vid kvart i sex, har då legat vaken sen kvart över två.. Skitkul liksom. Men pallrade mig ur sängen och gick till bussen. Gjorde det vanliga på jobbet, vart klar med mjölkningen en halvtimme tidigare än vanligt? :o Och då vart det ju en massa extraarbete och sånt..
Sen hem på lunch, fick skjuts hem av avbytaren :)
Gjorde inte så mycket på lunchen, låg på soffan en stund sen handla med pappi.
Åkte sedan till jobbet igen, och gjorde det vanliga.
Nu sitter jag i soffan, har nyss varit i stallet och fixat vattnet... Pussade även lite på hästepownien! GOOOS.
Nu ska jag ta mig en skål glass, enbart för att jag är så sjukt förkyld så halsen är fucked up, annars har jag börjat med ett nyttigare liv, känns skönt. Sen blir det att gå ut till hunden och sova. Hoppas på lite mer sömn än två timmar inatt, för mitt immunförsvar har blivit helt knäckt.... Hehe.
aja, gnajt.
peace.
skulle kunna döda för ett badkar.. Fyfaaan vad skönt det skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0