fantasilös.

Har ingen lsut med detta längrem ska nog lägga ner bloggen..
Jag gör ju bara samma sak vaje dag.. Jobbar, stallet, jobbar, sover.. Sjukt kul liksom.. Är ju även sjuk hela tiden.
Ska ju åka iväg och kolla mig för allergi och sånt om det är det som spökar, men jag har även funderat på om det kan vara fibromyalgi... Men som sagt, ska kolla upp det!
idag skämde jag bort bäsa hästen lite. Han fick ett nytt vintertäcke med hals, får seom hans hagompisar låter bli att bita sönder detta.. blev även hästgodis, fyra ess sårspray & ett reflextäcke till Rosa så hon syns ordentligt när hon är med ute och rider :)
nu ska jag ta och sova, kommer nog vakna om en timme eller så, så ser mina nätter ut nu för tiden, sover runt en timme, sen vaken resten... Skitul liksom..
Aja, gnajtgnajt..
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0