andrajanuaritvåtusentolv!

2012...2012...2012. Jahapp, läre man lära sig att skriva det oxå. Lika jobbigt varje år!

Jaaa, men iaf. Det har inte hänt så mycket sen sist. Jobbat som vanligt och varit i stallet. Även min kära pojkvän hittade hit så han har varit här några dagar nu :)
Var in en sväng på mellandagsrean, men bara inne på Hööks, haha. Blev ett marinblått schabrak från showmaster, matchande lindor, ridvantar, täckesgjord och hästgodis. Tror inte det var något mer. Hittade ett par skor jag hade kikat på, men dom var inge sköna alls så får vänta med att köpa skor. Tänkte istället köpa ett par nya ridbyxor, men dom jag ville ha fanns inte i min storlek :( Alldeles för stora var dom.
I lördags släppte vi in Balder till flocken han ska gå med, gick superbra! Men dom har ju gått bredvid varandra nu i tre veckor så trodde inte att det skulle bli så mycket tjafs heller. Men han vart så glad att få kompisar! :) B blev även skodd i fredags, så nu kan jag äntligen börja rida igen! Dock saknar jag en sadel, men ska troligtvis köpa en när jag får min nästa lön, det får bli en billig från Hööks och hoppas att den ligger bra!
Men med min tur så har jag nu troligtvis stukat handleden, blev lite krig mellan mig och en kviga idag på jobbet, fastnade i repet och hon drog iväg i racerfart! menmen..
Nu ska jag snart ge mig ut i halkan och gå till stallet, kanskekanske att detblir en liten kort skrittur eller en promenad, beror på hur halt det är.
Får se om pojken min följer med eller om han ska fortsätta sova på soffan. Söttuss 

Jaaajaaa, ska försöka bli bättre på att uppdatera. Kul att se att ni är in och kollar även om det inte är bloggat! :)

Peace.


Balduuuur i nya hagen! Självklart står han vid maten.....



bästa pojken hjälpte mig i lagårn imorse! Guldvärt. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0