sjuktsjuktsjukt!

FORTFARANDE!
Hostan vägrar ge med sig, likaså febern trots ipren och alvedon..
Så jag ligger här i sängen som en lökig tjockisbulle och hostar sönder lungorna (y)
Kommer nog troligtvis bli av med jobbet oxå när jag kommer tillbaka, men då får det vara så, för jag blir bara sjukare när jag jobbar.. Så jag sitter faktiskt och kollar efter nya jobb! Har hittat ett i Österhaninge i stockholm, då är det som gårdshjälp och med hästar.. Men då läre jag ju flytta dit oxå...  Och jag vill helst inte bo i stockholm. Men får se vad som händer.
Hade planerat på att ligge och dö i sängen hela dagen, tills jag kom på för sisådär en halv sekund sen att jag måste fixa hästarnas vatten ikväll... BAJS.
Känner mig så elak mot Balder.... Eftersom jag är sjuk har jag ingen ork till att rida honom, och han som tycker om att röra på sig.. Men får hoppas att jag blir bättre snart och att våren snart kommer så ska vi börja träna på riktigt! Lite svårt att rida nu oxå eftersom smartajag inte tog sulor när jag skodde honom så han får världens styltor och halkar som fan :/

Aja, nu ska jag fortsätta göra ingenting och sen så ska jag fråga pappa om han kan köra mig till stallet.. Blurp.
Peace.
saknar detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0