onödigaste dagen på året

japp, jag tycker verkligen att alla hjärtans dag är en sjukt onödig dag. Varför blir alla så överdrivet kärleksfulla på just denna dag för? Är väl bättre att visa sin kärlek varje dag? men jaja, skitsamma.

Helt okej dag idag- Ridtur med töserna i stallet, jagat Lillen & Balder som var på rymmen en sväng, sjuka magsmärtor, kräker, romantisk middag på pizzerian Nattinatti med sofie & kompisar till henne. Alla åt vi en varsin kebabtallrik med pommes. Supergötta.
får se hur länge jag får behålla maten dock....
Efter mat och samtal gick jag hem till min kära farmor en stund och sen åkte jag hem.
Nu ligger jag här och kollar på The cave och ska försöka sova med min onda mage...
gnajttttt.
peace,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0