Heeeeeelg.

Jaaa, då är det helg! Underbart!
Min helg kommer jag spendera i skogarna utanför Sandviken hos världens bästa extramamma/uppfödare! :)
Kommer hem på söndag förmiddag igen!
Ska bli skönt att bara komma bort och släppa allt för några dagar. Jag behöver det nu kan jag lova.
Blev lite födelsedagsfirande idag när jag kom hem från förmiddagspasset. Lillebror Ludwig fyller nämligen 5 år idag! Sötnosen.
magen är fortfarande inte helt okej, makatarr så det står härliga till.. Meeen.. jaa, jag hoppas detta är det sista så jag kan få vara frisk sen!
Men det hindrar intre mig från att äta en massa god mat ;) hehe.
Neeh, dags att börja packa så jag är redo att åka när tant kommer!
Ha en trevlig helg allihopa! 
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0