fyndat!

Nu har jag varit sådär dålig på att bloga igen, men! Jag har varit sjuk och mått allmänt dåligt. Haft svårt att äta och har fått svårt att behålla den mat jag stoppar i mig..
Menmen.
Idag har jag umgåtts med Sofie i stallet, även en stund med hennes lillasyster Amanda :)
Började dagen med att ta en kall och ruggig promenad till ikea för vi hade bestämt att vi skulle äta lunch där idag. Supergott var det. Åt kotlettrad med pommes, beasås & rödvinssås (?),  sallad och vitlöksbröd. MUMS.
Sen in på the phone jouse för sofies mobil har varit med om en olycka.. Hehe.
När vi var klar där gick vi till fältis där det var hästloppis! Fyndade ett marinblått fleecetäcke till min prins och även ett par Lami-cell Pro senskydd som vi kan ha när vi hoppar! :) Allt detta blev 150kr, helt okej tycker jag!
Sen drog vi till stallet och gjorde mest ingenting, förutom åt en massa godis! Haha.
Senare på eftermiddan kom min mor och hämta mig i stallet, åkte hem till henne och fick mat och en pratstund, sen skjutsade hennes karl hem mig och nu ligger jag här i sängen med vetekudde, två hundar, dålig tv och mitt mysiga vaniljljus! Dock känner jag inte vaniljdoften eftersom näsan är helt igenkorkad av allt snor och halsen är tokkörd. Hostar som en judas med dammallergi eller liknande. Är helt död av allt hostande. Så blir nog hemma från jobbet imorgon och kurerar mig, eftersom jag hostar blod såfort jag rör på mig...Inte roligt! Och om jag stannar hemma imrgon, så kanske man ska passapå att ringa hälsocentralen och lite sånt otrevligt. Woooooopi. Eller nä.
Godnatt.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0