at the botten.

Fattar inte hur jag fortfarande kan vara sjuk!? Får inte behåll mat och känner inte ens något sug efter att äta.. Försöker få i mig lite iallafall, men det kommer upp fram emot kvällen iaf... Just nu ligger jag i sängen och kollar på my name is earl, ska snart försöka sova och ladda inför jobb imorgon :/ vill inte. Kollar som en dåre efter nya jobb nu, men finns inget förutom en massa säljarjobb.. Och det vill jag inte.

Måste suga att läsa bloggen nu efersom det bara är en massa gnäll och blabla, men jag mår så sjukt dåligt. både fysiskt & psykiskt.. Väntar på att provsvaren från blodprovet ska komma, men det går väldigtväldigt segt..
Vill veta nu ju liksom.
aja, nu läre jag sova om jag ska orka leva imorgon.
Gnajt.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0