Dec. 08, 2012

idag var en bra dag! eller det är.
Började dagen med julkalendern och mys med kusinerna.
Sen drog jag iväg till stallet då jag & sofie skulle ut på barbackatur i det fina vädret.
Pratade lite med folk i stallet och sånt innan vi drog ut. Finns inget bättre än en barbackatur i djupsnön en vacker och kall dag som denna. Det var ca -8 grader ute, perfekt! Så underbart att sitta på Balders varma rygg då ♡

Nu är jag påväg upp till min fina pojk. Dock var tåget 40 minuter sent. Men värt att frysa eftersom jag får träffa min pojk!

På station hade Rosa lite uppvisning och gjorde så dom flesta skrattade gott. Hon lekte nämligen med en snöklump. Fulhunden ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0