Dec. 02, 2012

Så fort jag sätter min fot i gävle kommer allting tillbaks. Jag hatar det.
Skulle mer än gärna flytta. Långt bort. Eller ja, inte skåne-långt kanske, men en ny stad skulle sitta fint.
Just nu ligger jag i mormor & morfars bäddsoffa. Sover här inatt. Vill inte åka till forsbacka. Vantrivs så fruktansvärt där.

Imorgon ska jag försöka kliva upp i skaplig tid för att åka mot das hellhole och hämta träningskläder och dyligt, sen stallet för en tur på nissenasseponnyn i stackbo!
Sen iväg på andningskurs och sen träning! Jag ska även försöka hinna ringa ett viktigt samtal imorgon ang studerande. Spännande.

Nu måste jag försöka sova. Dagen har varit intensiv med fika & fina människor i stockholm. Lyckades andas mig ur en panikångestattack när vi var på advents-firandet. Creeds till mig.

Och! om det blir kallare än såhär, då säger jag upp mig från livet. så det så

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0