smärta.

Jag har aldrig någonsin haft så ont i magen som jag har nu! Trots värktabletter av alla olika slag så kan jag inte sova pga smärtan.
Det är inte kul längre! Jag orkar ingenting just för att jag har så ont. Nu vill jag att detta ska vara över så det kan bli som vanligt igen.
Det värker även i mitt lilla hjärta.. Men tiden läker alla sår, dock finns ärren alltid kvar.
Kul blogg liksom! helt onödig.
Men iaf.
Nu ska jag gå ut till min lilla friggebod med en skållande het vetekudde, en myssugen hund, en fet flaska iskallt vatten och en miljon värktabletter! Ska mysa ner mig i sängen med nya filmerna John Carter & Wrath of the titans, hoppas att dom är sevärda!
Ikväll är det även Karatefylla som jag på något olyckligt sätt börjat följa.. Aja, ha en fortsatt trevlig kväll ni som kan!

Peaceooouut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0