skatbo? fågelskrämma?

...- nää, det är bara min otroligt ovårdade kalufs även kallat mitt hår!
Sjukt vad slitet det är och luggen är lång! Varför växer inte resten av håret lika fort som luggen för? stört.
men ah, idag var jag till sjukhuset igen, sista gången hade jag hoppats på, men tji fick jag! Imorgon är det en litenliten operation som står på schemat. Är mest nervös över nedsövningen då jag aldrig varit med om det förr..
Tror dom flesta redan räknat ut vad det handlar om, men ah, jag vill inte prata nå närmare inpå det då jag mår dåligt över det och så..
MEN! Nu är det såhär va, att jag är sjuuukt sugen på att tatuera mig igen! Vet dock inte vart & vad, klurar fortfarande på det! Jag vill inte tatuera nånting som inte betyder nånting för mig, det känns ju jävligt meningslöst liksom.. Jag är supersugen på en hel sleeve, så bulligt snyggt, om man har rätt motiv! sen finns det ju dom som har failat totalt.. hehe.  Men får se, jag får komma på något, höra av mig till en tatuerare och se vad han tycker. Jag har ju bara tatuerat mig en gång, men jag går mer än gärna tillbaka till han som gjorde det! Han är grymt duktig och fett skön! haha, glömde hur ont det gjorde då jag skrattade typ hela tiden.
Inte så bra kanske med tanke på att det var på revbenen jag tatuerade ;) hähä.
snyggtsnyggtsnyggt!
nytatuerad tjej som var så nöjd så!!
aja, nu ska jag fortsätta lyssna på musik, och ladda inför morgondagen.. suck.
peace.
UNDRA VARFÖR TEXTEN BLIR SOM EN PRESSAD BAJSKORV TROTS ATT JAG KLICKAR NER MIG TRE RADER?! ÄCKLIGT STÖRD ALLTSÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0