Rubrik?

Inte mycket som hänt denna dag. Skulle försöka ta mig till jobbet, men kom halvvägs sen sa magen ifrån på skarpen! Börjar lessna rejält på detta nu!
Men iaf, i stort sett sömnlös natt vart det inatt. Somnade i slutet på spin city och vaknade i eftertexterna på My name is earl.. Meeen ja, gick upp vid fem, började gå kvart i sex, var hemma igen klockan sju, så då la jag mig i sängen och surade fram till klockan halv elva- elva ungefär. Dusch, sen in till stan och träffa tant doktorn! Gick väl helt okej, pratade om ganska mycket, kände och klämde på magen, tyckte den var lite för hård fortfarande. Kollade på alla mina pricar och trodde det var antingen svinkoppor eller stafylokocker! ¨
Åkte hem, satt vid datorn, och sen somnade jag! :D sov i ca tre timmar, så sjuuuuuuuuuuuuuuukt jävla skönt! Får se om jag somnar något ikväll, men det skiter man väl i ;) Nu ska jag göra frukost/lunch/middag! Måste verkligen bli bättre på att äta. Imorgon ska jag kämpa mig iväg till stallet, ska pussa massvis på bästa hästen och troligtvis försöka rida lite. Fick ridförbud av läkaren eftersom mahen inte läkt än(!).
aja, godnatt på er som kan sova, jag lär väl dammsuga hela natten om jag känner mig själv rätt..
peace..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0