long time ago.

Har mått helvete rent ut sagt, men nu vet jag varför och har nu gjort något åt det. Jag mår dåligt över det jag gjort, men det var det enda rätta, för alla inblandade.

Men kan berätta lite om denna helg iaf!
Igår fyllde jag 20, shit jag börjar bli gammal! haha. Men hade ett lugnt födelsedagsfirande eftersom jag inte orkar riktigt.. Mamma, lillebror, mormor & morfar, kusiner & moster, sofie och thomas var dom enda som var här igår, väldigt skönt att ha ett sånt lungt firande.  Jag är inte den som stressar till systemet det första jag gör bara för att jag fyller år! nejnej, det kan allt vänta tills jag behöver ha något därifrån!
Bjöd i vanlig ordning gästerna på nygräddade baguetter med kalkonröra och olika grönsaker! Det måste vara det godaste som finns. Även fikabröd och kakor, kaffe och saft!
Av det som blir kvar av kalkonröran kan man bara koka lite pasta till så får man en underbar pastasås! Litet tips bara sådär.
Är supernöjd med alla presenter som jag fick oxå.
-En dressyrsadel av mamma, men den fick jag förra helgen. Dock vet jag inte om jag tycker den ligger bra på balder...
- Disney film av min kära svärmor. Jag är ju en riktig disneynörd så det var ju toppen!
- En digital fotoram som man kan koppla kamera till och få ett bildspel.
- En kamera. Har dock inte köpt den än, men jag har pengar till det.
- Ett inramat fota på mg och Balder, superfin!
- 700kr i presentkort på Hööks, nu blir det nya ridskor! ;)
- En silvrig hälsingering, som nog var den bästa presenten, fick den av min underbara pojkvän! 




Mmmmhm!




ungefär en sånhär, men utan bling i  fyrklövern!


Nu ska jag lägga mig och sova, ska upp i skaplig tid imorgon!

ska även försöka bli bättre på att blogga...

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0