jävla less jag blir!!

Nu vart det sura miner igen.
Jag tänkte vara llite hurtig och ta mig en löprunda med hunden nu på kvällskvisten, men sket sig TOTALT!
Jag började med att gå i raskt takt för att värma upp eftersom jag inte sprungit på länge. Började redan då känna av magen.. skitkul. Började jogga lite lungt men efter typ 300 meter föll jag bara ihop pga smärtan i magen. Förstår inte vad det är som gör så ont! Dom sa ju att jag kunde börja leva som vanligt igen...
aja, iaf! Reste på mig och började gå lite till. Smärtan vägrade släppa så jag vände och började gå hemåt. Det var den löprundan det!.. Men imorgon ska jag rida iaf, och som jag har längtat! Det får göra hur ont det vill, men jag ska rida en stund iaf! sådetså.
nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att thomas ringer, sen ska jag förhoppningsvis få sova en stund! Inatt vart det ju en tre timmar lång promenad med hunden, sen dammsuga inne i stora huset, sen somnade jag i drygt en timme..
nu har jag surat klart  för ikväll.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0