godmorgon! eller?

Njaae, en timmes sömn var allt jag kunde skrapa ihop inatt, men stugan vart färdigstädad och jag har dammat nästan överallt.. målade naglarna lite fint sådär mitt i natten oxå, men läre göra om det då det vart lite slarv..
Jaja, hur som! Tänkte ta bilder på hur det ser ut ute i min lilla friggebd som jag bor i sen, måste bara byta sängkläder ch bädda först!
något har hänt och jag vet inte vad, plötsligt vill jag ha ordning bland mina saker?! wtf liksom. efter drugt tjugo år på denna jävla jord så börjar jag bry mig om att ha städat!
Slängde iaf nyss in en maskin tvätt. Har bestämt att jag ska tvätta alla mina kläder, även om dom var rena! slöseri med vatten, men vafan, ska man ha en riktig storstädning kan man lika gärna ta i från tårna och göra allt ordentligt!
skulle även behöva en skrivare så jag kan skriva ut tre bilder.. Tänkte fråga om svärmor hade lust att skriva ut eftersom hon har en riktig  fotoskrivare.. :)
ahh, men nu läre jag göra något innan jag börjar tänkta för mycket, då blir det jobbigt..
skriver sen!
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0