godissuget tog över!

Alltså, har varit godissugen hela dagen! Sjukt jobbigt, men har inte orkar gjort något åt det själv, så min otroligt underbart snälla mamma köpte en liten godispåse åt mig och kom förbi med den nyss!
och gissa hur glad jag vart!?
jag <3 karamellkungen!
och på tal om mamma!

Det har ju varit lite upp och ner i mitt förhållande med henne nu senaste året, men nu dom senaste månaderna har vi verkligen kommit varandra nära igen! Jag tycker om att umgås med henne.  Hon har även ställt upp på mig till 110% under den här jobbiga perioden som varit och gör det fortfarande.
Min mamma är helt enkelt bäst! <3
det var liksom bara det jag ville säga..
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0