Gnälligt.

Jaa, alltså, nu blir det lite gnäll och sura miner, men jag behver skriva av mig. så den som inte är intresserad behöver heller inte läsa.
Jaa, det är ju såhär att! jag är så trött på livet just nu så jag vet inte vart jag ska ta mig till. Så fort jag kommer hem blir jag deprimerad och börjar må dåligt så vill bara åka härifrån. Har även haft självmordstankar och tankar på att skada mig själv. Dom kommer även lite då & då nu, men ja, jag tror inte jag skulle göra något sånt.. Eller jag vet inte, men just nu känns det inte som så.
Alla säger att jag ska släppa det som hänt och gå vidare, det är inget att haka upp sig på. Prova döda någon själv och känn hur det känns säger jag.
Och det där kan tolkas helt fel om man inte vet vad som hänt men ah..
Läkaren har skrivit ut antidepressiva, lugnande och sömntabletter. Tror inte att tabletter kommer hjälpa mig genom det här. Det är något jag måste lära mig leva med och försöka komma ur den svacka jag hamnat i samt att försöka återgå till mitt normala liv. Det kommer ta tid, det kommer vara jobbigt. Jag pallar inte så mycket just nu. Bryter ihop för minsta lilla, är snäsig och kan även vara lite elak. Jag försöker så gott jaf kan att limma på ett leende på läpparna och se glad & lycklig ut, men jag känner mig helt trasig och smutsig på insidan. Har ont fortfarande, men det äger dom bara är inbillning, men då tycker int ejag att man borde få kramper.
Har ju även utslag över hela kroppen som dom säger beror på mitt psyke, men jag vet inte det jag e. Har sårskorpor som svider och gör ont över hela kroppen. Har även fått tre sånna uppe i näsan, gör sjuuuuukt ont! Ser ut som en vandrande prickig korv.
Sen är pengarett stort problem just nu, men det får lösa sig på något vis.. Jag har inte orkat brytt mig om det på senaste tiden, och den smällen får jag ta nu.. Inte helt skitkul faktiskt. Men jag hoppas kunna gå tillbaka till jobbet i veckan. Det blir nog dock inte heltid, det klarar min kropp inte av nu.
Helt onödig text men det behövde komma ut lite.
nu ska jag ta tag i tvätten och städa, sen ska jag försöka få i mig lite nudlar och sen ska jag lägga mig i sängen resten av dagen..
peace.
you're the reason i get up in the morning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0