fääätso!

alltså, såhär va! Nu när jag äntligen mår bra ( peppar, peppar, ta i trä ), så ska jag faktiskt börja röra på mig och äta nyttigare! Är jättesugen på att prova lchf, men jaa, får väl se, ska sluta med godis, chips, dricka och sånt iaf! kommer bli svårt att sluta helt med popcorn, men ja, en gång i veckan får jag väl avnjuta lite vita fluffiga majskorn! hehe.
Min målvikt är just nu 72kg, tycker det är ganska rimligt mål, sen får vi se vart jag hamnar! är ju liksom ganska lång och har breeeeda höfter & axlar!

Men en sak är jag säkerpå iaf, vill inte se ut som förra sommaren!

usch, men ja, haha!
nu ska jag verkligen försöka ta tag i det här och göra så gott jag kan! Vet liksom inte riktigt när jag ska ha tid att träna.. mina dagar är ju ganska packad! Jobb 07,30 - 10.30, sen hem på frukost, sen till stallet och rida, tillbaka till jobbet 14.30 - ca 17.30, sen hem på middag! Det blir liksom så sent.. men ja, när sommaren kommer så kan jagju rida på kvällen och typ glassa på dan så jag får lite färg! ehe, eller nåt!

Nu blev det fett rörigt så nu ska jag sova med min prinsesssssssa!


godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0