en lista, bara sådär ändå.

Idag är det... ett år sedan jag vart tillsammans med världens finaste människa!
Idag tycker jag om… Thomas
Idag har jag… ont i magen
Idag borde jag… få sova
Idag tycker jag… att jag kan få bli bra nu så jag kan börja jobba & rida min fina poppohäst!

Denna veckan med ett ord: bajs
Veckans bästa: typ inget..
Veckans värsta: alla mina jävla tankar
Dagens värsta känsla… smärtan i magen vid min hurtiga promenad/springtur
Dagens bästa händelse… gulligt sms av pojkvännen imorse 
Dagens hiss... har inte åkt hiss idag.
Dagens diss…sjukvården i gävlebooorg!

Idag är jag nöjd med… att jag åtminstonde försökte vara hurtig
Idag är jag missnöjd med… att det gick åt skogen med det förra...
Idag saknar jag… thompie & balder!
Idag avskyr jag… magsmärtor.
Idag älskar jag… Thooooomas! & rosa såklart! och balder!
Idag just nu ska jag… klappa igen datorn och gå ut till mitt lilla hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0