The Vampire Diaries

Har nu suttit och njutit av första avsnittet av The Vampire Diaries, säsong 3! Kan inte annat än älska serien, vampyrer, snygga killar, varulvar och drama! Mums!
bild från google.se

Nu väntar jag på att det andra avsnittet ska laddas hem, för jag tänker INTE vänta till 16 november när det börjar sändas på tv, så Tack thepiratebay för att du finns! hehe.
Tror jag har en liten förkärlek för vampyrer, när Buffy och vampyrerena gick på tv så var ju programmets höjdpunkt när snygga Angel var i bild, jag fullkomligt älskar Twilight-filmerna & Vampire diaries! True Blood är väl sådär, jag har inte följt det riktigt...
Aja, nog om vampyrer för stunden, nu ska jag få med mig grannen och mörda lite brännässlor!
ppppppeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0