städdag!

Hann inte riktigt med allt som skulle hinnas idag..
Har tvättat en maskin tvätt, men vattenpumen är störd så det vart inte rent! Så får tvätta hos pappa imorgon!
Disken är diskad, tvättstugan städad, hallen städad. Har även varit till hästen, och allt var klart för en gångs skull! Så gick bara ut på en promenad, men imorgon ska jag rida en sväng om vädret tillåter :)
Blev ingen långpromenad med Rosa, men hon fick leka med småkottarna istället (två dvärgschnauzervalpar).
Ingen mat heller, haha, bara druckit vatten idag, bra gjort där Bastemark!! Får äta en påse popcorn istället ;)


Men eftersom hallen är klar nu så ska jag ringa min moster imorgon så får hon komma och tapetsera nåndag! Får se hur länge jag bor kvar, men jag trivs ju så himla bra härute! Ska nog söka säsongsjobb i järvsöbacken i vinter iaf! sen får vi se om jag flyttar tillbaka hit om det inte är sålt... Men får hoppas på det bästa!
Nää, nu ska jag gå och poppa mina popcorn och fortsätta kolla på filmen på 6:an..
min allra bästaste vän ♥
Godnatttttt
//alexandrabastemark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0