partylördag!

Guuuud vad ljuvligt! Har för första gången på typ 5 år sovit ca 15 timmar utan att vakna mitt i natten och vara vaken i flera timmar. Känner mig utvilad och laddad för ikväll!

Om ett tag drar jag iväg till hästen, packar höpåsar och pussar och kollar igenom, jag  pallar inte rida idag känner jag , har så ont i mage och rygg så jag kräks, that's the funny part med att vara tjej en gång i månaden.. Not. Är ju perfekt ridväder egentligen, men sätter jag mig på hästen nu så skulle jag bara prestera dåligt och bli sur, så det är rättvist mot både honom och mig att låta bli!
Men på eftermiddan åker jag iaf in till theres och färgar häret rött igen, sen drar vi upp mot hälsingland och förfest i Alfta! Senare på kvällen blir det Tranan med världens bästa flickor! Ikväll ska vi gå aaaaalll in! Får sen hur roligt det blir med denna värk, men det skiter man väl i, för kul, det SKA jag ha. Sover hos Elin efteråt, sen imorgon drar jag till min underbara pojkvän och firar hans födelsedag! ♥
nu lite frukost och fix, sen drar jag till Balder!


peace out!

//alexandrabastemark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0