najt liksom!

inte många knop idag e! eller jo, några iaf.

Började dagen med att avsnitt av vampire, sen ut och hjälpa min käraste granne/uppfödare att rycka brännässlor i hundhagen! det var huuuur mycket som helst, men nu är det borta! Så nu har jag som sockerdricka i händerna och en bit upp på armarna, hade lite dåliga handskar så jag fick nog lite för många "nässelbett", blev nog lite för mycket gift på en och samma gång! hehe.
Övningskörde hem till pappa, gick kanoners! Vill verkligen ha körkort, bil & jobb nu! Men det ploppar ju bara inte upp liksom, men ska börja jobba på det när jag kommer hem i mitten på nästa vecka.
Åkte till Balder med pappa & mina två småbröder, longerade bara en stund, sen fick Ludwig och Hampus rida lite, det var nog väldigt uppskattat! :) Han är ju så snäll Balder ♥
Sen for vi till coop och handla middag, blev tacos idag typ hur gott som helst! Sen tv kik och sedan blev det att kolla ett till Vampire ♥ och två första avsnitten av Camelot, verkar vara en halvdålig serie!
Så nu ligger jag i lillebrors säng och ska stänga ner för idag, mina kära bröder kommer nog in om en sisådär sex timmar och väcker mig!
Godnatttttt
//alexandrabastemark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0