ensam..

jaaha, ensam hemma som vanligt! Eller ja, jag har ju Rosa! ♥

Tänkte bara berätta att jag saknar min kära pojkvän hur mycket som helst! Han är nämligen i Norge med skolan. Men nu har vi inte setts på några dagar, och det känns inte okej!
Han kommer hem på söndag, och orkar han så kommer han kanske hit då, annars träffas vi på måndagen, och då följer jag med honom hem till hans mamma så vi får mysa några dagar!
Jobbigt det där med distansförhållanden... Men jag letar ju jobb både här i gävle och uppe i hälsingland, så får jag jobb där uppe så kommer vi ju träffas mer!
Undra hur det blir när han drar ut på praktik i sommar? Vill inte vara ifrån honom i tolv veckor, det skulle jag inte klara!
♥♥ jag älskar dig min prins ♥♥
Nu ska jag fortsätta äta mina popcorn, sen blir det en varm dush och sen sova!
Gnatt
//alexandrabastemark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0