Ensam hemma igen!

Mjaah, då har fru Theres åkt hem, blev att hon sov här inatt! :)

Skulle bara åka till hästen en snabb sväng igår och ge kvällsmat och kolla sår, men det visade sig att Balder hade en lätt kolikkänning. Jag gick ut och gick och sedan longerade lite i trav och då släppte han världens längsta fis, sen var allt som vanligt igen, så det var nog bara en lätt gaskolik! Men var kvar en stund och tempade och kolla puls, sen släppte ut i hagen och då var han som vanligt igen.

Åkte hem i regnvädret och vart dyyyyyblöta, skulle försöka färga mitt hår från rött till brunt, men det sket sig direkt det iaf, så jag får stanna rödtott! :)
värsta fjortisbilden, men det bjuder jag på, haha.

Idag hade vi en chilldag, åkte till hästen runt fyra och Theres skulle rida! Gick jättebra, trots att Balder hålla på gå omkull för han halkade då det hade regna, men Theres höll sig kvar med nödoch näppe, jag fick mig ett gott skratt iaf ;)
Kom hem nyss och då var Theres skjuts här men vi kom intein i huset då mitt ägg till mamma låst och jag glömde nyckeln hemma.... Så fru lämnade sina saker här och åkte, jag fick klättra in genom vindsfönstret! Skulle bli en awesome inbrottstjuv, kanske det man ska satsa på? hahah, nää, jag ska hålla mig till hederligt arbete!  Hade inte så mycket mer för stunden, kanske skriver mer sen..

//alexandrabastemark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0