Ehehehhehe

Var till Hööks och skulle köpa ett nytt träns till Balder idag! :)Hans gamla börjar tacka för sig så var dags för ett nytt. Blev ett från Claridge House. Svart med cremefärgade sömmar, suuuupersnyggt! Min prins vart såååå fin i det! Dock var nosgrimman för stor så läre göra lite fler hål så det sitter perfekt.
Madde följde med till stallet och tog lite kort, började med att longera honom som jag hade tänkt skulle vara det enda, men jag har inte kunnat rida på över en vecka så jag ville iaf skritta lite! 

Men slutade med att jag jobbade på en volt i trav, provade även ett rakt bett på honom, vet inte riktigt vad jag tyckte, men ska prova ett tredelat imorgon! 


japp, nosgrimman är på tok för stor, men hästen är fin! :)
Madde & Balder
♥♥♥
kanske en heeeelt meningslös blogg, men jajaaa!

//alexandrabastemark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0