vrickad fot och genomfrusen!

Jaaa, jag & Balder hade lektion idag. Det gick jättebra överlag, vi börjar förstå varandra riktig bra nu! :) Det enda som jag stör mig på extremt är att han kastar med huvudet hela tiden när han tycker att jag börjar bli jobbig...
Men det gick som sagt bra, förutom att jag tog mig en flygtur en gång och landade snett på foten så jag vrickade den.. Upp igen och skrittade över bommarna som han blev rädd för, sen gick det att trava över dom :)
Sen på slutet så hoppade vi två små kryss, han är ju så oförsiktig så han brakar ju bara igenom hindrena ibland så man måste trycka på ordentligt vid avstampet. Sen gick vi hem i mörkret, stackars plupp var alldeles dyngsur av svett så han fick ha täcke på sig nu i natt :)
sen har jag inte gjort så mycket mer idag.. Mått lite halvdåligt men har fått i mig lite mat iaf!

Nu ska jag ta en stekhet dusch så jag får tillbaka värmen i kroppen sen krypa ner i sängen! Imorgon bitti kommer sockertoppen Jayla och blir kvar här till fredag då hennes matte ska åka bort! Och imorgon åker jag och hundarna till rörberg och är hundvakt :)

godnatt och sovgott!
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0