Trött & genomfrusen!

Blev ju som sagt köpis en sväng idag, köpte faktiskt halogenlampor till min urläckra lampa i vardagsrummet! 
Sen åkte vi till Balder och skrittade upp på åsen vid stallet och tog lite kort, kanske inte übersnygga men lite höstiga sådär :)

Sen åkte jag till Malwin och tog av honom täcket och kollade att han mådde bra. Sjkutsade Theres till bussen, sen åkte jag hem i kylan. Mina händer är kritvita fortfarande! Så nu snart ska jag slå på duschen och vänta tills den blir riiiiiktigt varm och sen hoppa in och duscha länge :)
och btw, jag har blivit TOKFÖRÄLSKAD  i en jacka från cubus! Så jävla döläcker! i want it so bad!
ah, nu ska jag hoppa in i duschen!


Peace!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ni är sååå fina du och Balder!! <3

2011-10-12 @ 09:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0