tjugosjätteoktobertvåtusenelva.

Igår, den 25, har jag och mitt hjärta varit tillsammans i 6 månader <3 Det kommer bli så många fler månader!
Aja, ingen direkt ovanlig dag, sov lite för länge, vaknade av att mamma kom förbi och väckte mig, sen ut med henne i skogen en snabbis och hitta lite höstkantareller! :) Så blev två mackor med kantareller på imorse, gottigott!
Sen åka till hästen en sväng, blev galoppintervaller, han var nöjd, jag var nöjd, alla var nöjd! Fixa hö och vatten sen åka hem. 
Mamma kom och hämta mig då hon skulle bjuda mig på mat. Blev potatis, köttbiffar, stekt lök och gräddsås! Gott som fan! 
Sen pratatde vi ett tag och sen fick jag skjuts hem. 


Har inte gjort så mycket mer, kollade på andra avsnittet av The walking dead, säsong två.
Nu ska jag ta hunden, vetekudden och en bok och lägga mig och soooova! Imorgon är jag och busbalder med på lektion igen! Wooopidoo!
Gnajt.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0