sugig kväll

Inte alls på det bästa humöret! Haft migrän i två dagar, mensvärk från helvetet och bara allmänt less på allt!! Hatar hösten, vägrar vintern och vill inge annat än ha sommar, jobb och körkort!
Sjukt sugen på att skaffa jobb i typ USA och bara draa! Ta med hästen, hunden och pojkvännen om han nu vill följa med och sen sticka. Skulle vara sjukt najs att börja om sitt liv nån annanstans.
Jaja, nog om deppigheter och sånt tjafs! 
Var iväg till stackbo idag ju och kolla på dressyrträningar, hon som äger Balder skulle ju rida sin andra häst Tristan. Såg bra ut, men jag förstog inte riktig vad dom fick ut utav det... Han som hade kursen sa inte så mycket om hur dom skulle göra och blabla, han satt bara och skrek; BRAAAAAA, nu fick du till det! Och; Neeeeej, börja om!
Men med vad? haha, jag såg inte att dom gjorde något speciellt! haha, kanske bara har ett dåligt öga för sånt där, vad vet jag..

Skulle ha åkt in till Granngården idag och köpt kraftfoder åt prinsen, men mitt huvud och min kropp sa ifrån. Åkte inte ens ut till honom idag, men för en gångs skull slapp jag fixa höpåsar, jag blir ju så snorig och tjock i halsen när jag håller på med hö. Så jag tänkte att jag åker dit imorgon och skrittar ut på en långtur! Får se hur lång den blir, beror ju på vad herrn är på för humör och så.
Rosa har fått ny frilla, in kära tant Björck klippte av henne lurvet idag, mycket skönt för min allergi då jag blir lite dålig av dom med längre pälsar! Så nu är rosa snaggad och fin :)

Ska dra igång ett Sex and the city-maraton nu och vräka i mig onyttigheter och tycka extremt synd om mig själv helt utan anledning.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0