Regn.

Vilken extremt tråkig dag!!
Pappa väckte mig sju imorse, skulle gå in och se till så lillebror Hampus kom i tid till bussen. Skickade iväg honom och sen så gick jag och la mig igen. Sov till typ halv tolv.. Låg i sängen till tolv halv ett, sen in och äta frukost och dö framför datan. Blev så deprimerad när jag slog upp ögonen imorse, världens HÖSTRUSK ute! Storm och regn, hualigen.
Åkte iväg till hästen vid halv två typ, packade höpåsar, longerade en sväng, tränade på röstkommando, gick sådär. Han var lite surig idag, det var ju dåligt väder ;) Sen fick han sitt kraftfoder och sen ut i hagen igen! Åkte hem, hämta pengar och åkte iväg för att hämta Ludwig på dagis och sen så stannade vi på Jenny's Hund & Katt för att köpa hundmat till Rosie! Hem, gå ut med hunden i skogen sen in och laga mat till knoddarna. Nu sitter vi och glor på barnprogram och halvsover.
Ska snart slänga dom i säng, sen kolla på första avsnittet av andra säsongen av The Walking Dead! Förhoppningsvis så har första säsongen av Grey's laddat klart oxå.
Aja, nu ska jag nog ta en varm dusch och gå ut med hunden så hon får kissa! :)

peace.
söthjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0