nattuggla!

Mjaah, dålig uppdatering dom sista dagarna.. piilååååt  för det, men tror inte att någon bryr sig direkt! Ehe.

Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Barnvakt i torsdags, min älskade pojk kom i torsdagskväll och igår gjorde vi inte heller direkt mycket. Bara gosa! :)
Red en sväng idag, men inte så länge då min rygg är typ helpaj! Ramlade ju av i onsdags på träningen, och det knakade till rejäält i ryggen när jag flög. Såååatte, efter det har jag bajsont i min rygg!
Vart lite lugnt idag bara, ville få honom lösgjort och följsam vilket han har svårt för! Men han släppte fint i bogarna, så nu blir det mycket lösgörande ett tag framöver! Behöver få igenom honom så vi kan börja bygga muskler rätt.
Har även diskat berget ( size mount everest) av disk och börjat tokröja i köket. Nu ska det bli ordning och reda i detta hus!! 
Sen smörjde jag Balduuurs träns nu på kvällskvisten/tidig natt och var lite halvlullig i huvudet jag glömde helt bort hur man skulle sätta fast pullbackknäppet i bak på nosgrimman! haha. Men efter lite klur och svordommar så fick jag ihop det rätt! 

Under tiden jag smörjde så somnade min käraste på soffan. Så söt när han sover! ♥
Fixade lite till i köket och sen en kvällpromenad med hundarna, sen väckte jag honom så han kunde gå och lägga sig i sängen och fortsätta sova. Han hann väl inte mer än lägga huvudet på kudden så var han i drömmarnas värld!
Jag själv låg och försökte sova, men gick ju inte alls! Pigg som en ärta så jag gick och satta mig här i soffan framför tv:n och datorn. Är en riktigt usel film på tv,Anacondas: Trail of blood,   men det kanske är bra att edn är dålig för då blir jag nog så pömsig så jag kan gå och sova.
jappjapp, nu ska jag värma min underbaraste vetekudde en sista gång sen lägga mig och kolla på filmen! 
Goodnajt and sleeeeptajt, don't let the bedbugs bite!
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0