nanananananaaaa.

Sjukt värdelös på att komma på rubriker. Men men, det är inte den man läser..

Känns som om mitt liv snart kommer gå käpprätt åt helvete. Det är tur jag har världens bästa hund, hästen som alltid får mig på andra tankar, fina vänner & världens bästaste pojkvän ♥
Men familjen då? den är inte som den brukar ha varit... Får hoppas att det ändras snart, känns ju jävligt surt om en person kan förstöra en så nära relation som vi hade. Men, såhär det väl att vara nykär, man tänker enbart på den personen. 
Undra om jag nånsin varit så att jag sket i mina vänner bara för hans skull? det hoppas jag inte..
jaja, skitsamma!
Jag har iaf börjat läsa böcker igen, jag har ju alltid älskat att läsa böcker! Så nu har jag börjat på en ny bokserie, House of Night. Sjuuukt bra! På tre dagar har jag läst ut dom första två böckerna, ska börja läsa den tredje ikväll! Kan verkligen inte slita mig ifrån dom. Den handlar ju såklart om vampyrer ;)
Har även kollat på senaste avsnittet av Vampire, ååhhhh så bra det äääääärr! Synd bara att man måsta vänta en hel vecka innan nästa kommer ut..
imorgon ska jag umgås med madde en svänf förhoppningsvis, vi ska åka till stackbo och kolla på dressyrträningar! :) Hon som äger Balder ska vara med på sin andra häst Tristan, som för övrigt är Balders son! Krånglig mening kanske, men jaja!
Nu ska jag gå och läga mig och läsa, poppa lite popcorn, värma vetekudden och mysa med Rosa! Bara Thompalomp som saknas ♥
Myyyyes, godnajt och sleepsöött!
Peace!
Btw, jag vill ha en fransk bulldog!!
KOLLA SÅ JÄVLA SÖÖÖÖÖT! waaaah, jag tror jag smäller av.



Kommentarer
Postat av: mäds

så har du aldrig varit så du kan va lugn :D

måste få låna böckerna efter dig sen btw!

2011-10-10 @ 20:10:47
URL: http://mwyaah.blogspot.com/
Postat av: Allo

Braa! :D



jaa, får försöka träffas så d kan få dom!

2011-10-10 @ 21:27:51
URL: http://alexandrabastemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0