lalala oumpa!

Blev ju som sagt Köpis en sväng md Theres. blev lite saker. Nu har jag bestämt att jag ska börja med en diet! Ska prova Nutriletta lite, får se hur det går, dom där shakesen är ju inte mumma precis e! Hualigen, men vill man vara fin får man lida pin!
Sen åkte vi till balder och theres skulle rida! skulle prova en ny sadel idag, men lilla tjockmagen var för stor för gjorden, så var tvungen att vända uppochner på sadelkammren innan jag hittade den andra! Den satt där den skulle, men sadeln var lite för vid i bommen så på onsdag om vi ska vara med på hoppningen så ska jag ha en padd under så den ligger där den ska!
Började med att ha balder på lina så theres kunde koncentrera sig på att hitta balansen och takten. Släppte efet en stund och byggde upp ett litet kryss så theres fick prova hoppa. Jag som trodde bushästen skulle trava/älga över tog ett riktigt språng! det var tur att theres var med och satt kvar, annars hade jag nog garvat läppen av mig. Haha.
Theres & Balduuuur
Jag kunde ju inte låta bli att hoppa upp och ta mig ett litet skutt! :)
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0