lalala bajsliv!

Jaa, jag säger då det. Sjukt hur en människa kan ändras så groteskt mycket och bli sån vandrande jävla jubelidiot på så kort tid. Sorgligt nästan. aja, skitsamma, jag kan klara mig själv, det har jag gjort så länge så :)

Blev ingen hoppning igår, jag och hon jag skulle rida för hade missuppfattat varandra så det blev ett dressyrpass hemma hos henne istället. Tur det är skrittavstånd dit! :) Balder var iaf superfin! Jag skulle rida honom ganska låg i formen så han jobbade mycket med ryggen och slappnade av. Han var suppppperfin! Så nöjd med min prins. Hoppas att vi får hoppa nästa vecka, skulle vara kul! :) Är ju lite svårt att hoppa på våran ridbana där jag har Balder, den är ju så liten! Men iaf, sjukt nöjd med honom igår och han var nog ganska nöjd oxå :)


Idag var hovslagern där och gjorde hans fötter fina. Tog bort sulan som satt på högerbak då han har varit lite sne i korset, men det verkar ha rätat till sig nu.
Måste försöka pallra mig iväg och köpa kraft åt honom nåndag, då hans är slut. Dock är det ju väldigt klent med pengar så måste fråga någon.. Hatar att göra det. Måste verkligen ha ett jobb snart!!
Nu ska jag dra på mig mina skönsockor, värma vetekudden, gå kvällis med hunden, slänga mig i sängen med lite naturgodis och en bra bok! :)


tack och godnatt.


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0