en sen kväll i slutet på oktober!

jahha, vad har hänt idag då? eeehm, inget speciellt! Har inte haft lust med någonting, grått och mulet och kallt ute :(
Meeene, grannen bjöd mig på mat idag, nån kycklinggrejsemojs med ris, gotteligott! Sen gick vi en sväng med Rosa och dvärgarna, sen in och göra ingenting igen. Tog mig i kragen och åkte mot stallet vid typ halv sex, stannade i stackbo och svängde in till madde och malwin. Skulle rycka malwins man, men den var på tok för lång och FULL med pälsglans så klippte av den typ 5cm, så åker jag dit och rycker den på lördag eller nå sånt. Pratade en stund och så fick jag låna Maddes hackamore, så ska prova det på Balder imorgon! :) Han ska ju ridas ut imorgon egentligen, men provar hacket på banan först, sen ska vi nog ut och galoppera lite! eller om vi ska köra travintervaller? aja, sånt som märks :)
Åkte iaf till Balder efter stackbo, gjorde iordning kraftfodret och hängde upp krubban, sen ut i hagen och leta häst! Inte det lättaste när det är kolsvart ute! Men sen kände jag att något putta på mig, så var tvungen att känna om hästen hade man eller inte! Haha, men det var rätt! Så in i stallet så kräket fick mat, borsta, pussa & mysa sen ut med honom igen! 

Sen satte jag mig på den där förbannade jävla bajsmoppen! Jag rent ut sagt hatar den! Inte skitkul när den dör mitt ute i skogen, lång ifrån civilisationen! Men den dog bara två gånger, sen var jag hemma med blåa tår och kritvita fingrar. Jag MÅSTE fixa körkortet snart!
Nu på kvällskvisten har det inte hänt så mycket, kollar på waterworld, helt sjukt program! Nu ska jag snart ta datorn, hunden, tända ljus, vetekudden och min ben & jerry's cookie dough och slänga mig i sängen och kolla på filmen Jag saknar dig. Känner på mig att tårarna kommer spruta! haha.
Aja, tack och godnatt.
peace.
hittade en sjukt gammal bild på mig från typ sommaren... 08? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0