ännu en fin höstdag!

Vaknade sju imorse av att lillebror ludde kom in till mig och ville mysa lite i sängen! Men såklart var det hundarna han ville musa med och inte mig... Men istället för att han skulle ligga och babbla när jag vile sova en stund till så gick jag upp och slog igång en film åt honom. Sen slocknade jag till typ kvart över åtta.
Pappa kom och hämtade lillebror och jag slängde mig i sängen för att kika klart på andra säsongen av SATC!
Sen eftersom min moppe har pajat så kom min kära fader och hämtade mig och skjutsade mig till bästahästen!
Var från början tänkt att jag skulle skritta ut en sväng i det härliga vädret, men tänkte att eftersom pappa och lillebror var med så kunde jag lite gärna jobba honom i skritt på banan. Men det stog ett litet cavalettihinder på banan som Ludde ville att jag skulle hoppa över, och hästen var väldigt glad över det! Det var bara ca 15-20 cm men han hoppade han så glatt över!
Tänkte slänga in några bilder, men dom är tagna ur video så dom är inte toppenbra!
busa lite grann!
bild från i somras! Min fina prins ♥
Åkte hem till pappa efteråt, var först till McDonald's och köpte mat, inte supergott men det slank ner! 
Sen kom mor och hämta mig, följde med henne hem tillk hästbo och hjälpte broder med läsläxan och sen mamma med att skala potatis! Sen fick jag låna anders moppe hem eftersom min har typ dött! så istället för lilla röda faran har jag nu en enorm moppe som väger ton!! haha.

Men nu ska jag nog gåoch lägga mig, det bär av uppåt hälsingland och mitt livs kärlek imorgon! och så får jag ju träffa Theres oxå! :D

tack och godnatt!

peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0