What we do in life, echoes in eternity.

Inte den bästa dagen i mitt liv kanske.. Mamma ringde vid halv tio imorse, så det var bara att pallra sig upp och städa undan det sista.. Trots att jag verkligen snabbstäda och gjorde det lite slarvigt så är det mer städat nu än vad det varit på tio år! haha, sjukt.
Hon som skulle kolla på huset kom strax efter tio, vet precis vem personen är, och det gör inte saken bättre. Hoppas att hon inte vill ha det, för jag ska prata med min mamma så jag kanske kan hyra huset ett år framåt, och sen se vad som händer med allt..
Har mått jättemysko idag, mått illa och haft migrän. Så jag sov en timma på eftermiddan, sen åkte jag till Balder. Hade ju blitt mörkt när jag kom fram så ridbanan var ju ett enda stort spöke enligt vissa!.. Sötprupp ♥
Använde en ny barbackapadd idag oxå, hatar den! Helt värdelös, fyfan.


Aja, fixade allt i stallet sen hem. Slängde mig under täcket i soffan och försökte få upp lite värme. Sen tog jag en lååååååång varm dusch. Tog in datorn på toaletten och dunkade musik och sjöng för full hals! haha. skulle aldrig kunna bo i lägenhet! Nu ska jag ta på mig pyjamas, värma vetekudden, gå kvällen med hundarna, poppa popcorn sen ska jag njuta av bröderna Salvatore!
sanna & balder
HATAAAA!
Imorgon blir det ridtur med Madde och Sofie! Funnnnie!
Aja, nu dags att röra lite på sig så man får lägga sig och glutta på vampyrer!


gnajjt.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0