uttråkad..............

Vem är i rummet med dig? Rosa & Biggles

Vem fick du senaste sms av? Thomas

Vem tänker du på nu? Bästavän Theres

Vem pratade du senast i telefon med? Moster

Vems hus var du senast i? Mitt

Vem önskar du var med dig nu? Thomas & Theres <3

Vem är din favoritsläkting? Oj, tycker om många! 


Var är din mobiltelefon? I mitt knä

Var handlar du mest? nu för tiden bara mat....

Var fick du tag på tröjan du har på dig? student grejset

Var åkte du senast bil? Til köpis igår


Vad åt du senast? Potatis, fisk och äggsås

Vad drack du senast? Vatten

Vad är det för färg på dina byxor? svart

Vad är den närmaste saken som är blå? örngottet på kudden

Vad har du på fötterna? nuthing

Vad är din favorit färg? svart, röd, grå & rosa

Vilken film såg du senast? Dawn of the dead

Vad hör du just nu? musik


Sovit i någon annans säng? nää, aldrig va

Hånglat på en bio? aooo

Hånglat i skogen? jag bor ju liksom i skogen?

Tyckt att din kusin är het? NEJ
Sovit naken?
jao

Kört över hastighetengränsen? jaaappps

Målat om ditt rum? yäsyäääs

Dansat framför en spegel? nej

Fått hicka? japp, jämt när jag äter morötter

Dumpat någon? jaop

Stulit pengar från en kompis? haha, nej?!

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ahh

Varit i slagsmål? myees

Smugit ur ditt hus? ja

hft känslor för någon som inte känt desamma? nää, tror inte det

Hånglat med en främling? jaa

Älskar eller saknar någon nu? älskar & saknar min Thompalomp jäääättemycket <3




Kommentarer
Postat av: theres

hihihih!!! :D klart du tänker på mig heting! :*

2011-11-08 @ 22:28:31
URL: http://theresescherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0