tiptop!

Fattar inte att jag sover så länge när thomas är här! Idag vaknade vi liksom halv tolv!? så länge sover inte jag när jag är ensam. Men gick iaf upp och åt frukost, fixade lite sen åkte vi till Balder. Hoppning stog på schemat och prins var superduktig!
Hoppade fram på ett litet kryss några gånger, haha, han tar ju i så mycket trots dom små hindren! Men red på det några gånger, sen tog jag en kombination med ett galoppsprång imellan. Efter det hoppade vi en bana. Försökte få allt att bara flyta på och hitta gas och broms. Gick toppen! Det lägsta hindret låg på 50, sen det sista hindret låg på 85. Han var superfin! Nästan inga bockningar, bara litegrann ;)

här låg hindret på 90cm, så jag kanske vågar hoppa lite högre nästa gång eftersom han är en bra bit över ;)
haha, så sjukt fult!
(bildena är tagna ur film som vanligt såatte, kvalitéen är ju sämst.)
Efter ridturen så gick vi in med bus och han fick sin mat. Sen vart jag erbjuden att prova rida hans son tristan! Haha, verkligen inte samma skrot och korn som balder! Han var raka motsatsen till sin far! Men ja, jag ska ju rida honom eftersom han har svårt för att ta galoppen! Så nåndag i veckan elller så ska jag rida honom och försöka få honom att galoppera i vänster varv. Kan bli intressant!
Aja, åkte hem till pappa och fick lite mat, somnade på golvet framför kaminen som en slaktad säl! Var verkligen dödstrött och genomfrusen!
Efter ett tag åkte min fina pojk hem, kommer inte träffs förrens på fredag, känns som en evighet dit!
skapligt skönt att sova framför denna ljuvliga brasa!

Tog moppen hem och drog upp soptunnorna till vägen direkt när jag kom hem så vi inte glömmer de.
Nu ligger jag nyduschad i soffan och ska dra igång en film, Land of the dead. haha, mycket zombier och vampyrer nu! Häh.
Sen måsta jag sova, klockan ringer 5 imorgon bitti! ska ju iväg på mitt första jobb och dra i kotissar! LÖÖÖÖÖVEEELI!
gnajjjjt.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0