pissdag.

Känner att jag varit väldigt negativ den sista tiden, men det är så allt känns nu oxå.

Men denna dag kan man ju stryka, helt värdelös.. Fattar inte ens varför jag klev upp ur soffan! Japp, jag somnade på soffan igår, blir nog samma ikväll! Fast min säng är ju iofs den skönaste i världen såå... får klura lite på hur jag ska göra!
Ah, var ju ändå tvungen att gå upp ur soffa ju, läre ju åka till hästen och packa dom där förbannade höpåsarna! Fattar inte varför dom ställer ut en rundbal åt stackrana. Balder vill ha mer mat, men det får han inte eftersom dom andra blir fet om dom får mer... MEN RÖR MER PÅ HÄSTARNA DÅ ISTÄLLET FÖR ATT LÅTA DOM STÅ 12DAGAR I VECKAN!! Baah.
Less blir jag. Vill flytta honom därifrån. Men då måste jag ha ett jobb först. Och det ska jag försöka fixa ett imorgon! :)
ajaaa, nu ska jag dra igån nya x-men filmen, sen ska jag söva som en knodde, för imorgon ska jag ta min ömma kropp och rida på en tottohezt vid namn Pegasz! Får la ser hur det går.. Så ska Mäddie rida på busBalder :)
Gnajjjjjt
peace.

Kommentarer
Postat av: määddii

imorrn så ringer du bonnagården jänta! :D och dom borde verkligen rida mer ;<

2011-11-08 @ 23:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0