myshelg.

Förlåt att jag inte skrivit på några dagar, men har bara inte blivit av och har verkligen varit dödstrött! Men har varit en myig helg med mitt hjärta. I fredags satt vi i soffan och mööös hela kvällen, tills jag somna runt halv nio, haha. Men vaknade till sen och började kolla på Harry Potter & Halvblodsprinsen. Somnade efter halva filmen ungefär så då slog vi igen datorn och somna som två döda sälar.
Vakna runt nio igår av att mamma ringde och väckte mig för att fråga nånting, kommer inte ihåg vad eftersom jag sov när jag pratade med henne i luren, haha. Meene, hände väl inte så mycket på dan. Åkte till moster min runt fem eftersom vi var bjudna på tacos och sånt :) Sen åkte vi med mommo & moffa in till stan och gick till SF och köpte biljetter till Breaking Dawn, som började 23.50! haha lite sent fö min smak kanske men var lätt värt det! Så sjukt bra! Jag älskar verkligen Twilight-filmerna, hur bra som helst allihopa. Thomas var väl måttligt road, men han följde ju med iaf :) Kom i säng runt hal tre kanske, och vaknade runt tio imorse. Har mått lite halvkonstigt hela helgen, seg & öm i kroppen. Inte öm som efter att ha jobbat utan feber och sjuk-öm! Hoppas verkligen att jag inte håller på att bli sjuk!

Nu sitter jag hemma i skogen igen, thomas har åkt hem för att spela innebandy, så nu ses vi inbte förrens på fredag igen :( Får hoppas att veckan går fort!..
Om ett tag kommer mamma och hämtar mig så vi ska åka och handla åt mig! FÅr ju lönen först om en månad så måste be mamma köpa... Känns jättejobbigt men man måste ju överleva.. Aja, kanske skriver mer senare, sånt som märks.
Woopidoo
Peace.
denna katt följde efter mig vart jag än gick i fredags. Asdrygt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0