mörbultad.se

sitter i soffan och har ont i tammefan hela kroppen! Vi skulle ju ut och rida långt igår, men vi kom inte så långt förrens Sofie & jag tog oss en varsin rejäl flygtur. Jag blev trampad på kärringknölen på armbågen och så slog jag i höften ganska mycket. Sofie däremot landade på ansiktet, så hon fick sig ett fint svullet ögonbryn! Men gud så vi skrattade! Maddes snälla häst Pegasz hade bara stannat och börjat beta när vår hästar vart galna, haha. Måsteha sett hysteriskt roligt ut bakifrån!
Tog en stund innan vi fick tag på hästarna, dom hade ju aldrig träffast så dom skulle ju självklart bekanta sig med varandra.... Men efter en stund fick vi tag på dom. Efter lite om och men så kom vi upp på hästarna och vände hemåt igen. Jag gick hem till mitt och dom till sitt. Behövde inte packa några höpåsar med tanke på att jag nästan inte kunde röra på mig. Tacka och bocka för detsen åkte jag till Madde & Sofies stall. DOm hade inte kommit hem än när jag kom dit, så fick vänta ett tag. När dom kom så pratade vi ett tag sen åkte jag och min ömma kropp hem. 
Blev bjuden på mat hos mamman sen åkte jag hem. Vid elva så åkte jag och min bästa granne till valbo och hämtade thomas som skulle sova över. Han tog min moppe vid halv sju imorse och åkte till köpis för att ta buss och sedan tåg till skolan.
Jag hade inte sovit på hela natten så jag somnade en sväng vid sju och sov till halv ett. Började pallra mig ur sängen och ut med hundarna. 
Idag blir det inte många knop. Ska bara åka och hämta moppen och åka till hästen, sen ska jag hem och lägga mig igen! 

Skriver mer sen.
Peace.
Sofie på "Lillen" och Madde på Pegasz :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0