late night..

fattar inte hur jag kan vara vaken! Jag borde verkligen sova för längesen! Men ah, har ju så fruktansvärt ont i kroppen så kan ju inte ligga skönt heller. haha. Och nu har ju lymfkörtlarna i halsen svällt upp som tennisbollar, så dom gör oxå sjukt ont! Bad day today.
Inte nog med att jag redan hade ont i kroppen så inträffade det en liten olycka idag.... Jag stog i duschen, och eftersomm jag bor själv och låser ytterdörren så får toadörren vara lite på glänt när jag duschar för Rosa brukar komma in och lägga sig på badrumsgolvet.. Men nu hann Biggles före och la sig där, och så när rosa skulle lägga sig så small de bara! Hundarna började tumla omkring och slogs för kung och fosterland inne i mitt lilla badrum! Jag kastade mig ur duschen, eller ah, nästan.. Men så klantig som jag är så halkade jag och ramlade käpprätt bakåt. Slog huvudet i blandaren till duschen sen rätt ner på rygg, och slog självklart i min onda armbåge igen -.-
Såatte, skitkul dag! Fast näe.
Nu måste jag verkligen sova, min moster ska rida Balder imorgon, hon har inte ridit på en sisådär tio år?! Kan bli spännande ;)

Gnajt.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0