dessa förbannade rubriker....

Har legat i feber i typ flera dagar, så min kropp är helt slut! Imorse när jag hade klivit upp så svimma jag mitt på vardagsrummet.. Dags att plocka undan lite om man svimmar och slår axeln i dammsugaren som står mitt på golvet.... Aja, har varit hemma från jobbet i två dagar, känns inte bra, men är inte direkt toppen att jobba med 40,3 graders feber heller. Jag som aldrig blir sjuk? :o

Men idag sov jag till halv elva, den tid jag slutar liksom, men kände mig lite piggare och febern hade gått ner till hela 38,8! WOHO! ehhh, ah. Åkte iväg till stackbo för att prata om stallplats, så den 10 december flyttar jag & Balduuur till stackbo och får ÄNTLIGEN lite kompisar att rida ut med och vara med i stallet!  Feeeeels gr8!
Sen åkte jag iväg till min fina prins, blev bara borst och massa pussar idag eftersom kroppen inte riktigt vill vara med längre, och det är inte direkt toppväder ute.. Packade påsar sen gulla jag lite med prins i hagen innan jag åkte den långa, iskalla vägen hem.
Gjorde inte så mycket när jag kom hem, lagade mat typ. Ris & kyckling med egenpåhittad sås. Helt okej, kunde inte äta så mycket dock då jag mår lite halvdåligt.. Kollade på Harry Potter and the deathly hollows part 2 medans jag åt, så nu har jag sett alla HP-filmerna. 

Tog en varmvarmvarm dusch & nu sitter jag här. I kaminen brinner det, så börjar bli skönt inne i vardagsrummet :)

Nu ska jag dra igång nått avsnitt av Grey's och sen sova, ska ju jobba imorgon, även om jag har feber och magsjuka! sådetså.
slänger in lite bilder, från typ igår och idag. yääääh.
peace.
min sockerstrut ♥
mongo stannade för att äta blåbärsris på våran promenad igår...
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0