Är det meningen att livet ska vara såhär? Isåfall vill inte jag vara med längre..

Idag gick mitt liv från toppen till botten! Den glädje jag hade igår är som bortblåst! 
Fick ju ett jobb igår, superkul att börja med kossorna igen! Det är jag jätteglad över.
Mjölka kotissar ä bra nog livet däh! YÄÄÄÄSBOX!

Men idag vart det lite för mycket för att jag ska orka med. Räkningarna står mig över öronen, taskigt läge när jag inte får lön förrens om en månad... Så läre blinka lite med mina valpögon så jag kanske får låna pengar till räkningarna denna månad.. Sen har jag fått veta en sak som jag hade varit lyckligare utan. SUCK på mitt liv säger jag bara!
Men jag är glad över att ha världens finaste & bästa pojkvän, min bästa och trognaste vän Rosa, min fina pållehezt & mina vänner som jag alltid kan prata med! NI är underbara ♥
Aja, nu ska jag ta min fina hund och mitt skäggtroll och gå till sängen och kika på senaste avsnittet av Vampire diaries..
Gnajt.
Peace.

Kommentarer
Postat av: määäddii

vampire diaries kommer iaf få dig på bättre humör! it was åsöm

2011-11-12 @ 00:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0