allt går utför!...

alltså,, mitt liv är ett helvete nu! jag  vet att jag klagar mycket, men jag mår rent ut sagt SKIT! livet som arbetslös suger! Alla tjatar på att jag ska söka jobb, men det gör jag ju, så vad mer kan jag göra? inte mitt fel att jag inte duger till något. Inte direkt som om att jag bad om att bli till.. Vill vara liten igen, inga bekymmer, inga penga-problem och inge problem med NÅNTING! Åhh, du ljuvliga tid, kom tillbaka.

Aja, vuxen är man och nu ska jag ringa på ett jobb imorgon, får jag det så blir mitt liv bättre, och jag får ju göra det jag vill. Nämligen mjölka/ta hand om kossor! SÅ nu håller jag atta tummar jag har, synd ara att man har två... hehe. 
nu ska jag ta mitt dåliga humör och sova, klockan tio imorgon kommer det tydligen en tjej och kollar på huset! Hoppas hon hatar det!!!  moahaha
Gnajt. 
Peace.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Smulan, så här är det: du är en sån duktig tjej, praktisk, jätteduktig med djur, stark och snygg, låt ingen trycka ner dej!!! Jag hjälper dej så mycket jag nånsin kan och självklart får du ett jobb!

2011-11-06 @ 05:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0