vart ligger landet där man böjer bananerna?

denna vecka har varit ganska intensiv.. eller ja, kanske inte om jag tänker efter! haha

Men i onsdags var det iaf fest! och jaa, hur slutade det? jo, men att bastelurken inte mådde toppen och lära åka hem tidigare än planerat.. OCh fan vad sängen gungade! mådde inte toppen igår morse heller, men var bara att pallra sig upp till skolan eftersom vi skulle ha grönt kort på ko, först ett teoretiskt prov och sen skulle vi visa att vi kunde rutinerna i lagårn! men runt fika började jag få migrän, så det var ju kul.. Nej.
Sen drog jag med madde hägglund, elin och emma till esplanaden och käka pizza, jenny kom efter tag hon oxå! Var bara att slänga i sig pizzan, ta en snabbdusch och springa till O'rakel för att gå på nån typ sminkkväll.. Det var ju kanske inte direkt det roligaste jag varit med om, men fick iaf en jätteod pastasallad och lite tips! :)

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, packa sen tar jag tåget hem till gävle och jordåsen! får se vad det blir av denna helg... 100% säker att det slutar med bråk! Det är bara då jag och mamma pratar med varandra nu mer. Jag som alltid har haft jättebra kontakt med min mamma och har kunnat prata om ALLT med henne, och då menar jag allt! Men inte nu längre tyvärr, och allt över en dum karl??! känns helvete.

Men ja, dags att göra sig fräsch, men det blev ett litet livstecken iaf!




liten egopic sådär mitt i allt...



//alexandrabastemark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0