låg batterinivå.

Måste vara sämst på att blogga, men finns ingenting att blogga om eftersom jag inte gör något på dagarna, förutom att rida och typ sova?, jag är ju arbetslös vilket suger, men får skylla mig själv eftersom jag inte vågar söka något jobb.. Men ska fråga en kille som bor i delsbo om han fortfarande behöver hjälp! :) och om han behöver det så flyttar jag & Rosa upp till kära hälsingland igen :D
Behöver verkligen komma härifrån, jag mår inte bra av att vara här längre. Jag som alltid kunnat prata med min mamma och vi har haft superbra kontakt och relation, men nu är det inte så längre. Villliksom inte ens åka och hälsa på henne.
Känns skitjobbigt.
Nu ska jag gå och kolla efter något ätbart, hungrar fan ihjäl snart!
bjuder på denna extremt fula bilden på mig & Balder! :)
//alexandrabastemark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0